korg Pa600

پایین ترین ارنجرهای Pa مثل Pa700- Pa600- Pa50

مدیران انجمن: behrang، mojtaba190

behrang
مدیر کل
مدیر کل
پست: 8550
تاریخ عضویت: سه‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۸۷, ۵:۱۵ ق.ظ
امتیاز: 1175
اولین ساز: Casio SA21
کیبرد فعلی: A5000 - EA7 - MODX
نرم افزار: MAGIX STUDIO 2022
زمينه تخصص: برنامه سازي كيبرد
تشکر کرده: 228 دفعه
تشکر شده: 265 دفعه

Re: KORG PA-600

پست خوانده نشده

اونقدر یاماها توی ولوم های اصلی صدا و میکروفون تغییر ایجاد نـکرد تا کرگ اومد نهایتا ولوم هاش رو در pa600 مثل یاماها گرد کرد.

نمیدونم چرا ظاهرش اینقدر ساده و ابتدایی شده غیر از lcd که از سلیقه من خیلی خوشگل تر شده.
.
تصویر
.
از نظر من یکی از معایب شایدم اسمش رو نشه گذاشت عیب ، که این کیبورد دارد قسمت سمپلش هست ، اینطور که در سایت کرگ نوشته مثل A2000 یاماها - ست سمپل رو باید از نمایندگی کرگ خریداری و نصب کرد که نوشته نمایندگی کشور ها ست های مختلفی با سازها و صداهای محلی همان کشور ارائه خواهند داد.
موزیکان جان این رو برچه اساسی گفتی؟
من تویسایت کرگ ندیدم چیزی دراین مورد اشاره کنه؟
اگر 96مگابایت سمپل مستقیم باشه و قیمتش هم معقول باشه به نسبت A2000 و S950 خیلی میتونه عالی باشه.
ممکنه کرگ دقیقا متوجه شده باشه که یک کیبرد ساده رو با حداقل قیمت و هزینه تولید کرده باشه که در حجم سمپل نیاز کشورهای خاور میانه رو تامین کنه و البته اگر بقول شما همچون A2000 و S950 و S750 بصورت سمپل غیر مستقیم نباشه.
لطفا از دکمه تشکر در گوشه پست استفاده کنید برای بالا رفتن امتیاز موضوع
آواتار کاربر
Musici@n
عضو سایت
عضو سایت
پست: 37
تاریخ عضویت: دوشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۰, ۹:۱۰ ق.ظ
امتیاز: 0
اولین ساز: Casio SA21
کیبرد فعلی: RolandD50-KORG Pa800
میکروفون: Evident-Headset
نرم افزار: Cubase
موبایل: Iphone
زمينه تخصص: نوازندگي كيبرد
محل اقامت: Iran-Tehran

Re: KORG PA-600

پست خوانده نشده

این هم نقل قول از سایت کرگ :

One very exciting feature added to the Pa600 is the option of purchasing musical sounds and styles particular to specific regions around the world. Up to 96MB of additional PCM allows many instruments to be accurately added to the Pa600 sound engine and used with styles that were developed to represent many of the popular musical styles of certain countries. Full details on the available options will be made available at Korg.com as they are released



جناب بهرنگ عزیز لازم بذکر هست نام کاربری بنده موزیسین هست. تصویر (کوچک شما احسان) تصویر
behrang
مدیر کل
مدیر کل
پست: 8550
تاریخ عضویت: سه‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۸۷, ۵:۱۵ ق.ظ
امتیاز: 1175
اولین ساز: Casio SA21
کیبرد فعلی: A5000 - EA7 - MODX
نرم افزار: MAGIX STUDIO 2022
زمينه تخصص: برنامه سازي كيبرد
تشکر کرده: 228 دفعه
تشکر شده: 265 دفعه

Re: KORG PA-600

پست خوانده نشده

ممنون آقااحسان. ماشاله چندتا احسان داریم توسایت.
پس اگر pa600 هم سمپل مستقیم نباشه طبیعیه که بااین ظاهر ساده قینتش هم خیلی کمتراز s950 و s750 باشه.
البته باید بمرور بیشتر وبا اسناد معتبر بیشتری اساتید علاقه مندسایت بررسی کنند ببینیم آیاواقعا pa600 سمپل مستقیم هست یا خیر.
لطفا از دکمه تشکر در گوشه پست استفاده کنید برای بالا رفتن امتیاز موضوع
Mehdi Farzad
عضو کم کار
عضو کم کار
پست: 4
تاریخ عضویت: شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۱, ۲:۰۱ ب.ظ
امتیاز: 0
اولین ساز: Sa21
کیبرد فعلی: CLP340 ; A2000
محل اقامت: اهواز

Re: KORG PA-600

پست خوانده نشده

مشخصات Pa600 :

• دستیابی به صدای بسیار طبیعی با بهره گیری از تکنولوژی‌های(RX (Real eXperience و (DNC (Defined Nuance Control

• حجم بالای صداهای PCM موجود از کارخانه به همراه 96 مگابایت حافظه خالی برای استفاده کاربر جهت به‌کارگیری صدا های شخصی، قابلیت کم نظیری را در جهت ساخت و تولید صدا به نوازنده می‌بخشد.

• به کمک 2 عدد کلید قابل برنامه ریزی به نام Assignable Switches و یک عدد دسته Joystick که در 4 جهت قابلیت حرکت دارد، می‌توان تمامی کنترل‌های بکار رفته DNC را جهت اجرای تکنیک‌های مختلف Articulation استفاده نمود.

• این دستگاه در 2 مدل استاندارد بین‌المللی و مدل QT قابل ارائه می‌باشد. مدل QT این دستگاه دارای کلید های تنظیم کننده مستقیم کوک ربع پرده است.

• صفحه نمایش بزرگ، درخشان، روشن با قابلیت لمسی در اندازه 800x480 نقطه نورانی

• نمایش اطلاعات به شکل ساده، گرافیکی و قابل فهم و همچنین امکان جستجوی هر مورد

• دارا بودن بیش از 360 ریتم از کارخانه، که هر یک شامل 3 بخش Intro/Ending، 4 قسمت اصلی ریتم Variation و 4 پاساژ و یک Break و علاوه بر این‌ها 10 بانک Favorite Style و 3 بانک User Style که هر یک از بانک‌ها قابلیت ذخیره 40 ریتم را دارا هستند.

• قابلیت جدید Chord Sequencer، امکان ضبط آکورد ها را در هنگام اجرای زنده در اختیار نوازنده می‌گذارد.

• حالت General Midi پیشرفته برای پخش بهتر فایل‌های MIDI، امکانات Transpose و تغییر سرعت Tempo در هنگام پخش فایل‌های MP3، قابلیت نمایش متن ترانه آهنگ‌ها، قسمت‌های مختلف موسیقی Marker و همین طور نمایش نت موسیقی در حال پخش.

• 4 عدد Master Effect استریو با بهره گیری از 125 الگوریتم

• بانک اطلاعاتی Song Book با قابلیت برنامه ریزی کامل بر روی Style ها، SMF، karaoke و MP3

• مدل‌های Pa600 مربوط به مناطق مختلف (Localized) دارای صدا ها و ریتم‌های خاص همان مناطق نیز می‌باشند.

دستگاه Pa600 عصاره صدا ها و قابلیت‌های دستگاه های سری Pa است که در غالب یک محصول فشرده و سبک گردآوری شده است. همانند خانواده این گروه – Pa800 و Pa3x – Pa600 نیز برای تولید صداهای طبیعی و زنده تر از تکنولوژی‌های (RX (Real eXperience و (DNC (Defined Nuance Control استفاده می‌کند. شرکت KORG با قرار دادن امکاناتی نظیر فضای حجمی کم، صفحه نمایش رنگی لمسی، صداهای بسیار کارخانه ای، بانک اطلاعاتی بسیار گسترده از Style ها و سیستم آمپلی‌فایر و تقویت کننده صدای بسیار حرفه ای توانسته است تا در دستگاه های دارای قیمت مناسب خود انقلابی شگرف ایجاد نماید. بشنوید تا باور کنید.

صداهای مسحور کننده

تکنولوژی (DNC (Defined Nuance Control آرایش نهایی صدا تولیدی را انجام می‌دهد که با این قابلیت امکان قرار گرفتن چندین سطح از یک صدا جهت اجرای تکنیک‌های گوناگون ساز نوازی یا همان Articulation در اختیار قسمت پردازش صوت قرار می‌گیرد. تعدادی از صدا های موجود در دستگاه Pa600 برگرفته از دستگاه OASYS (یکی از قدرتمندترین سینتسایزر هایی که تاکنون تولید شده است) می‌باشد که موجب تعریف استاندارد های جدیدی بر روی دستگاه های Arranger گردیده است. بیش از 950 صدای کارخانه ای، مجموعه ای نو از صداهای General Midi در کنار 64 درام کیت بر روی قسمت موتور صدای این دستگاه قرار گرفته است. همچنین یک صدای پیانو فوق‌العاده که از روی یک پیانوی رویال با تمامی جزئیات صداهای سیم‌ها و پدال‌ها Sample برداری شده نیز بر روی Pa600 قرار گرفته است. تمامی صدا ها کاملاً قابل ویرایش و ایجاد تغییرات و در نهایت ذخیره مجدد می‌باشند.

یکی از ویژگی‌های بسیار جالب این دستگاه، امکان خریداری صدا ها و ریتم‌های مربوط به مناطق مختلف جهان است. حافظه 96 مگابایتی قرار گرفته بر روی دستگاه، این امکان را به کاربر می‌دهد تا بتواند از صدا های اضافه که توسط موزیسین‌های کشور های مختلف در سراسر دنیا ساخته شده، در کنار موتور صداهای اصلی دستگاه Pa600 استفاده نماید. مشخصات دقیق‌تر در مورد امکانات موجود را می‌توانید از سایت korg.com جستجو کنید.

افکت‌ها

کیفیت بالای PCM در تولید یک صدا، تنها یکی از پارامتر های تولید یک صدای با کیفیت می‌باشد. شرکت KORG سال‌ها است که به امر تولید تجهیزات افکت با کیفیت بسیار بالای استودیویی مشغول است. از این جهت افکت‌های بکار گرفته شده در دستگاه Pa600 همگی برگرفته از چنین دستگاه های افکت بسیار با کیفیت هستند. دستگاه Pa600 دارای 4 پردازنده Master Effect که هر یک از آن‌ها می‌توانند از بین 125 الگوی افکت انتخاب گردند، می‌باشد. این افکت محدوده وسیعی از انواع افکت را در بر می‌گیرند؛ از انواع افکت‌های reverb، delay و chorus گرفته تا افکت‌های رسمی مربوط به گیتار که به عنوان REMS در سراسر جهان شناخته شده‌اند.

هر یک از Track های دستگاه مجهز به اکولایزر سه کانال low، Mid و High می‌باشد. قابلیت تنظیم و ذخیره یک اکولایزر جهت قسمت Song Play از دیگر امکاناتی است که بر روی دستگاه قرار گرفته است. این قابلیت به شما امکان تنظیم صدا را به نحو دلخواه، جهت شنیدن فایل‌های MIDI می‌دهد. به عنوان مثال چنانچه به صدای باس شفاف‌تری نیاز دارید، آن را برای این حالت تنظیم و ذخیره کنید و از این پس تمامی آهنگ هایی که در قسمت Song پخش می‌گردند، با چنین تنظیمی به گوش خواهند رسید.

در قسمت خروجی صدای دستگاه یک Limiter و یک فاینال اکولایزر 4 باند پارامتری اضافه شده است. بدین وسیله شرایطی فراهم گردیده تا خروجی صدا مطابق سلیقه شنونده تنظیم شود و یا اگر احیاناً در محیطی صدای زنده دچار اشکال باشد، توسط این قابلیت دستگاه حتی‌الامکان آن را برطرف نمود.

ریتم‌ها

دستگاه Pa600 به ریتم‌های جدید و متنوع که بر روی برخی از جدیدترین دستگاه های Arranger در سراسر دنیا وجود دارد، مجهز شده است. نتیجه این امر، وجود صد ها ریتم متنوع و گوناگون در حیطه های مختلف است که سعی شده تا با دقت بسیار، به واقعیت هر چه بیشتر نزدیک باشند. انواع ریتم متنوع موجود روی دستگاه بیشتر ژانر های موسیقی را پوشش می‌دهند. اما حتی اگر به ریتم خاصی نیاز داشته باشید که بر روی دستگاه وجود نداشته باشد، به راحتی می‌توانید آن را در قسمت مربوط به ساخت ریتم، بسازید.

با قرار دادن امکاناتی از قبیل 4 پاساژ، 3 عدد پیش درآمد یا همان Intro و 3 عدد قسمت پایانی یا همان Ending سعی نموده‌ایم که ریتم طبیعی‌تر جلوه داده شود. با انتخاب نحوه Transposition از جدول مربوطه در قسمت ریتم سازی، باعث ایجاد انتقال گام بهتری در انواع سازها مبتنی بر نوع ساز می‌گردد. قابلیت Guitar Mode 2 امکان نواخته شدن صدای گیتار را به شکل بسیار طبیعی‌تر و واقعی‌تر در اختیار سازنده ریتم قرار می‌دهد. از دیگر امکانات چشمگیر این دستگاه قابلیت Chord Sequencer می‌باشد. چنانچه برای نواختن بهتر یک ملودی، به هر 2 دست خود نیاز دارید، از این پس می‌توانید آکورد ها را که معمولاً با دست چپ می‌نوازید، ابتدا یک بار نواخته و در قسمت Chord Sequencer ضبط کنید، سپس با پخش مجدد آکورد، این بار به راحتی ملودی را توسط هر 2 دست بنوازید.

مدل منطقه‌ای

مدل منطقه ای این دستگاه، موسوم به Pa600-QT دارای کلید های Quarter Tone یا به اصطلاح همان ربع پرده است. این مدل از دستگاه بیشتر در کشور های خاورمیانه که دارای موسیقی با فواصل ربع پرده هستند، استفاده می‌شود. قابلیت کوک کردن توسط کلید های مستقیم، صداها و ریتم‌های مربوط به این مناطق از جمله صدا و ریتم‌های شاخص و برجسته ایرانی، ترکیه ای و عربی از دیگر امکاناتی است که بر روی مدل Pa600-QT قرار گرفته است. لازم به ذکر است که صدا ها و ریتم‌های قرار گرفته منطقه‌ای از طرف شرکت KORG به صورت demo و نمایشی است و برای تهیه ریتم‌ها و صداهای کامل و اصلی مربوط به هر منطقه باید از طریق نمایندگی رسمی KORG هر منطقه اقدام به تهیه (به صورت مجزا) صدا ها و ریتم‌های مورد نیاز نمود.

کوچک، ولی قدرتمند

دستگاه Pa600 یکی از دستگاه های Arranger با قابلیت حمل و نقل آسان است. علی رغم ظاهر کوچک و جمع و جور، اما دارای آمپلی‌فایر قدرتمند است. جهت تولید صدای باس مطلوب، محفظه مناسب bass-reflex و همچنین 2 عدد آمپلی‌فایر 15 وات جهت راه اندازی بلندگو های دستگاه بر روی آن تعبیه گردیده است.

بکار گیری آسان

بر خلاف تمامی تکنولوژی‌های پیچیده بکار رفته در ساخت این محصول، فهم و استفاده آسان از این دستگاه امر بسیار ضروری است. تجربه کار شما با این دستگاه به عنوان یک نوازنده می‌باید لذت بخش، سریع، موسیقایی و مطمئن باشد. کلید های قرار گرفته بر روی دستگاه تا حد امکان ساده و خلاصه شده و همه چیز در داخل صفحه نمایش رنگی لمسی قرار داده شده است. بنابراین شما به راحتی فکر می‌کنید، تصمیم می‌گیرید و به آنچه که می‌خواهید بر روی صفحه نمایش اشاره می‌کنید، و تکنولوژی بکار گرفته شده دستگاه، آن کار را برای شما انجام خواهد داد!

بدین شکل هر نوازنده ای با هر سطح از توانایی، به راحتی می‌تواند موسیقی خود را به راحتی اجرا نماید. نحوه نمایش اطلاعات بر روی صفحه به دو شکل: ساده و حرفه ای قابل انتخاب می‌باشد. حالت نمایش ساده، در عین حال نمایش مهم‌ترین کنترل کننده ها، صفحه نمایش را خلوت نگاه می‌دارد و برای استفاده مبتدی‌ها و همچنین اجرای زنده مناسب‌تر است. حال آنکه با انتخاب حالت نمایش حرفه ای، تمامی گزینه های قابل ویرایش در دسترس می‌باشند و هیچ چیز بین شما و یک اجرای حرفه ای، مانع نیست.

سوئیچ‌های قابل برنامه ریزی به گونه ای تعبیه شده‌اند تا کاری را که شما می‌خواهید، برایتان انجام دهند. اگر به خاطر ندارید که مثلاً فلان فایل کجاست؟... یا فلان آهنگ یا فلان ریتم در کجا ذخیره شده است... فقط جستجو را به Pa600 بسپارید، خودش از طریق Search آن را برایتان پیدا خواهد کرد.

نت موسیقی هر آهنگ در حال پخش را ببینید

پخش کننده موسیقی Pa600 قابلیت پخش فایل‌های MIDI، KAR و MP3 را دارد. همچنین توانایی خواندن متن ترانه ها را از روی فایل‌ها (در صورت وجود روی فایل مربوطه) دارد. از دیگر امکانات قسمت پخش کننده موسیقی، نمایش نت‌های یک Song به حالت متداول می‌باشد که افرادی که ترجیح می‌دهند نت آهنگ را ببینند، می‌توانند از این قابلیت استفاده نمایند. نمایش دهنده نت امکان نمایش نت Track اصلی (یا هر Track دیگری) را همراه با نمایش آکورد ها، متن ترانه ها و مخفف آکورد ها را به وضوح می‌دهد. نمایش نام آکورد ها می‌تواند به دو شیوه (انگلیسی یا ایتالیایی) انجام شود. جهت استفاده نو آموزان موسیقی، امکان نمایش نام هر نت در کنار آن نیز به دیگر قابلیت‌های Pa600 افزوده شده است.

کتابچه آهنگ

این مشخصه چشمگیر موجب سهولت امر اجرای موسیقی می‌گردد. قسمت SongBook یا همان کتابچه آهنگ در حقیقت یک بانک اطلاعاتی گسترده و قابل برنامه ریزی بر روی آنچه که ما برای اجرای موسیقی‌هایمان به آن‌ها نیاز داریم، می‌باشد. تنها کاری که باید انجام داد، جستجوی نام آهنگ مورد نظر و زدن "Play" می‌باشد. قسمت SongBook قابلیت استفاده از ریتم‌ها، فایل‌های MIDI، یا MP3 ها را دارد و تمامی تنظیمات از قبیل نام آهنگ، دسته و نوع، خواننده، سرعت Tempo، ولوم، صداها، کانال هایی که نباید صدا دهند، افکت‌ها، ویرایش‌های ساده، STS ها، انتقال گام Transpose و مشخصه ای دیگر را سریعاً فراخوانی کرده و در دسترس نوازنده قرار می‌دهد. همه آن چیزی که جهت نواختن یک موسیقی فوق‌العاده نیاز دارید، در درون SongBook قرار دارد. قسمت SongBook یکی از ویژگی‌های بی همتای مربوط به شرکت KORG می‌باشد.

(* STS – Single Touch Settings : یک حافظه که قابلیت فراخوانی تمامی صداهای اجرای زنده (صدا های Upper 1,2,3 و Lower) را دارد می‌باشد)

منبع : http://www.korgmusic.ir/fa/products/key ... 67-pa600qt
behrang
مدیر کل
مدیر کل
پست: 8550
تاریخ عضویت: سه‌شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۸۷, ۵:۱۵ ق.ظ
امتیاز: 1175
اولین ساز: Casio SA21
کیبرد فعلی: A5000 - EA7 - MODX
نرم افزار: MAGIX STUDIO 2022
زمينه تخصص: برنامه سازي كيبرد
تشکر کرده: 228 دفعه
تشکر شده: 265 دفعه

Re: KORG PA-600

پست خوانده نشده

با توجه به اینکه دوستان دارن اشاره میکنن pa600 قابلیت نصب آپشن های صدا و سمپل کرگ رو داره ، ممکنه فرمت های سمپل ویا فایل های دیگه ی pa600 با مدل های قبلی مثل pa800 و pa2x فرق داشته باشه مثل تایروس ها که uvn و tvn و uvd هستن ولی در ارنجرهای جدیدش که قابلیت نصب پک های جانبی رو داره همه چیز در yep خلاصه شده.
لطفا از دکمه تشکر در گوشه پست استفاده کنید برای بالا رفتن امتیاز موضوع
آواتار کاربر
Musici@n
عضو سایت
عضو سایت
پست: 37
تاریخ عضویت: دوشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۰, ۹:۱۰ ق.ظ
امتیاز: 0
اولین ساز: Casio SA21
کیبرد فعلی: RolandD50-KORG Pa800
میکروفون: Evident-Headset
نرم افزار: Cubase
موبایل: Iphone
زمينه تخصص: نوازندگي كيبرد
محل اقامت: Iran-Tehran

Re: KORG PA-600

پست خوانده نشده

با سلام خدمت تمام دوستان.

امروز سمت جمهوری کار داشتم و یک سر هم رفتم نمایشگاه شرکت سپید موج و در رابطه با pa600 چند تا سوال کردم .
اول در رابطه با سیستم سمپلرش پرسیدم و همانطور که در سایت کرگ نوشته بود این کیبورد قابلیت ایمپورت و اکسپورت سمپل را ندارد و شما با اون نمیتوانید از سازی یا صدایی سمپل بگیرید و ادیت کنید اما قابلیت پخش ست ساخته شده سمپل تا ظرفیت 96 مگ را دارد که نکته جدیدتر این موضوع این هست که ست های ساخته شده با 800 را میتوان بر روی این کیبورد لود و اجرا کرد. تصویر


در رابطه با قیمتش هم گفتند تا به ایران نیاد دقیقا مشخص نیست اما حدودا بالای 2 میلیون تومان در میاد که خردش وقتی درمیاد که وارد ایران بشه. و گفتند به احتمال زیاد 3 تا 4 ماه دیگه وارد ایران میشه. تصویر
topick
عضو کم کار
عضو کم کار
پست: 7
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۱, ۱۱:۵۱ ب.ظ
امتیاز: 5
اولین ساز: Casio PT-20
کیبرد فعلی: Korg ix-300
کارت صوتی: N/A
میکروفون: N/A
نرم افزار: Cakewalk
موبایل: Galaxy
زمينه تخصص: مبتدي علاقه مند اهنگسازي
محل اقامت: Los Angeles, USA
تماس:

Re: KORG PA-600

پست خوانده نشده

This keyboard just went on sale and can be pre-purchase at $1099 (PA600) & $1299 (PA600QA). You can go to this site and get pricing updates. Besides, it won't be available till 10/17/2012. http://www.musiciansfriend.com/keyboards-midi/korg-pa600qt-arranger-keyboard
topick
عضو کم کار
عضو کم کار
پست: 7
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۱, ۱۱:۵۱ ب.ظ
امتیاز: 5
اولین ساز: Casio PT-20
کیبرد فعلی: Korg ix-300
کارت صوتی: N/A
میکروفون: N/A
نرم افزار: Cakewalk
موبایل: Galaxy
زمينه تخصص: مبتدي علاقه مند اهنگسازي
محل اقامت: Los Angeles, USA
تماس:

Re: KORG PA-600

پست خوانده نشده

Unfortunatley, I'm not able to type in farsi. For members information only; this keyboard will be availlable in US market next month around October-17. The price for PA600 ($1099) and PA600QT ($1299). Here's the link: http://www.musiciansfriend.com/search/search.jsp?sB=r&question=pa600
آواتار کاربر
شوالیه آسمان
با تعداد پست های زیاد
با تعداد پست های زیاد
پست: 864
تاریخ عضویت: شنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۰, ۴:۵۵ ب.ظ
امتیاز: 141
کیبرد فعلی: S770
کارت صوتی: Audio g
زمينه تخصص: آهنگسازي با كيبرد
محل اقامت: تهران
تشکر شده: 4 دفعه

Re: KORG PA-600

پست خوانده نشده

topick نوشته شده:Unfortunatley, I'm not able to type in farsi. For members information only; this keyboard will be availlable in US market next month around October-17. The price for PA600 ($1099) and PA600QT ($1299). Here's the link: http://www.musiciansfriend.com/search/search.jsp?sB=r&question=pa600
hi thanks for your information
i think pa600 is sutibale for replaced with pa500
مهم نیست که زیبا باشی . زیبایی این است که مهم باشی حتی برای یک نفر
topick
عضو کم کار
عضو کم کار
پست: 7
تاریخ عضویت: پنج‌شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۱, ۱۱:۵۱ ب.ظ
امتیاز: 5
اولین ساز: Casio PT-20
کیبرد فعلی: Korg ix-300
کارت صوتی: N/A
میکروفون: N/A
نرم افزار: Cakewalk
موبایل: Galaxy
زمينه تخصص: مبتدي علاقه مند اهنگسازي
محل اقامت: Los Angeles, USA
تماس:

Re: KORG PA-600

پست خوانده نشده

I have to apologies just because I found that out my above link for Korg PA600 reference price is not available any more. Please, go to http://www.musiciansfriend.com and search for PA600 (or PA600QT) and seek for new pricings, you’ll get updated quotes.
Now, question is if this is a better buy than PA500? I’m not sure, while looking at their specifications (and hear all demos) I see that it is the same as Pa500 with difference of 96mb User PCM Data. PA600 might be a replacement for PA500. On the other hand, there is no need to sell the "old" Pa500 yet. We need to wait for someone to actually touch the keyboard and tell us true story about this instrument. So far, this race between Yamaha and Korg make us users the winners. Recently, both manufactures are producing good quality and usable keyboards.
موضوع جدید ارسال پست

بازگشت به “سری متوسط و پایین تر”

  • اطلاعات