دوست عزیز همونطور که شما حرف این همه کاربر رو قبول ندارید منم حرف شما رو قبول ندارم . ما هم که یاماها داریم کرگ دم دستمون هست . خود بنده با pa800 و pa3x برای مشتری ریتم میسازم و با محیطش کاملا آشنایی دارم .رضا حکیمی فرد نوشته شده:سلام
عزیزم شما اشتباه دیدین خب!
چهار تا ست دیدید که ولومش 127 بوده! دلیل نمیشه 127 باشه!
* در ثانی اون ولوم هیچ ربطی نداره چون تنظیم نهایی در قسمت ریتم سازی هست که ولوم ها رو مستر میکنن!!
واسه همین میگم اینقدر بی اطلاعات نظر ندن برخی دوستان
* بحث کوبندگی نیست، اینو باید قبول کنید که ریتمهای یاماها به درد مجلس نمیخوره و فقط برای ضبط استدیویی خوبه! ریتمهای یاماها خیلی سرد هست اصطلاحا و گیرایی نداره! این حرف من نیست حرف اکثر نوازنده های مجلسی هست! شما الآن چند تا گروه موزیک داری که با 2000 و 3000 و 670 و ... توی مجلس کار انجام بدن؟!! به نظرتون دلیل این چیه؟!!
خواهشا کمی تعصب رو بزارید کنار و منطقی تر نگاه کنیم
آقای بهرنگ هم نیاز به تعاریف زیاد ندارن که همه دوستان که برخیهاشونم اطلاعاتشون خیلی کم هست بدون هیچ دلیلی اومدن میگن ریتم یاماها حرفه ای هست و ال و بل و ...
من خودم شخصا هنر آقای بهرنگ رو قبول دارم ولی کلیت اینه که ریتمهای یاماها هرچند هم حرفه ای کلا به درد مجلس نمیخوره و سرد هست
کاش یکی از دوستان همین الآن این دوتا ریتم رو توی مجلس با هر دو کیبورد پخش کنه اونوقت ببنید مردم با کدام ریتم ارتباط بیشتری برقرار میکنند!
حاضرم قسم بخورم ریتم کرگ مجلس رو میترکونه!
* و عرض مهم من هم دقیقا همون سمپل تمپو رو هست
شما محبت کنید اسم همون فلش کارتی که میگید اون سمپل تمپو رو داشته به من بدید اونم 7 سال پیش!
من تمام برندهای کرگ رو داشتم و به اندازه موهاس سرم ست تست کردم! چنین سمپلی رو در 50 و 80 ندیده بودم
لطفا با مدرک برای من ارسال کنید
با تشکر!
وقتی جناب رهاوش میگه همه ولومها 127 هست حتما دیده که داره میگه
خود بنده از روی کنجکاوی هم که شده چندین ست تا الان تست کردم بلکه یکیش استاندارد باشه و تو ولوم بالا به هم ریختگی صدا نداشته باشه . ولی متاسفانه اکثر ریتمسازان و همینطور علاقه مندان به کرگ تنها چیزی که از کیفیت متوجه شدن اینه که خیلی بکوبه و باندو بترکونه به قول معروف !!!
گفتگو در این مورد کاملا بی نتیجه س و به نظر من ادامه پیدا نکنه بهتره
موفق باشید