آشنایی با سنگ کهربا و خواص آن

کاربران میتوانند خارج از موضوعات انجمن و درحیطه موضوعات قانونمند در این انجمن تبلیغات کنند

مدیران انجمن: behrang، mojtaba190

قوانین انجمن
در این پخش از انجمن بطور استثنا قرار دادن لینک(پیوند) یا ایمیل تبلیغات برای کاربران مجاز است
اما قرار دادن شماره تلفن و موبایل ممنوع است
برای مطالعه قوانین انجمن اینجا بزنید
maryan47
عضو کم کار
عضو کم کار
پست: 1
تاریخ عضویت: سه‌شنبه ۹ آبان ۱۴۰۲, ۱۲:۳۱ ب.ظ
امتیاز: 0

آشنایی با سنگ کهربا و خواص آن

پست خوانده نشده

از میان سنگ ها و نگین های فراوانی که در دنیای زیورآلات مورد استفاده قرار می گیرد سنگ کهربا دارای ارزش و اهمیت بالایی است. از سنگ کهربا در ساخت  انواع گردنبند طلا، گردنبند نقره زنانه، دستبند نقره زنانه و دستبند طلا، انگشتر مردانه نقره و … استفاده می شود و علاوه بر زیبایی دارای خواص دارویی نیز می باشد. آیا تا به حال این سوال پیش آمده است که سنگ کهربا چگونه است؟ یا سنگ کهربا دارای چه خواص و ویژگی هایی است؟ و یا اینکه سنگ کهربا اصل را  چگونه می توان تشخیص داد؟ ما در این مقاله سعی در بررسی کلی سنگ کهربا و معرفی ویژگی های برجسته آن داریم تا راهنمایی کلی در ارتباط با خرید زیورآلات و جواهرات سنگ کهربا به دست آورید و انتخابی آگاهانه داشته باشید.
فهرست محتواآشنایی با سنگ کهرباکهربای اصل ریشه در کلمه AMBER است و به معنی سنگی با رنگ های پر جنب و جوش است. سنگ کهربا یا همان AMBER دارای رنگ های مختلفی است که شامل قرمز، آبی، سبز و سبز مایل به زرد است. کهربا یک سنگ گرانروی است و از ترکیب و ادغام صمغ درختان سرو و حرارت طبیعی به دست می آید. سنگ کهربا معمولا به صورت متخلخل و دارای حباب هوا می باشد و اغلب در داخل آنها می توان حشرات ریز را مشاهده کرد که زیبایی سنگ کهربا را دوچندان کرده اند. به عبارتی دیگر می توان گفت که سنگ کهربا به عنوان سمبل قدرت طبیعت در ساخت سنگ های جواهری شناخته می شود.
تصویرحتی این سنگ دارای رنگ های مشکی و سفید است. این سنگ شفا بخش در زیر نور به رنگ های مختلف دیده می شود. به عقیده گذشتگان  کهربا یک سنگ جادویی است و از همین رو قابل احترام می باشد و به عنوان یک محافظ عمل می کند.

ادامه مطلب آشنایی با سنگ کهربا 
موضوع جدید ارسال پست

بازگشت به “تبلیغات آزاد”

  • اطلاعات